SESSIÓ 1
Avui, dia 16 d'abril ha tingut lloc la primera sessió presencial a l'Universitat Autònoma de Barcelona, de la part de Cos i Veu de l'assignatura de CIE I. En aquesta sessió malauradament no he pogut assistir a causa de la COVID. Conjuntament amb la meva germana Laura Cervera ens vam trobar confinades però gràcies a les nostres companyes que ens han pogut explicar que s'ha treballat a la sessió, podré dur a terme la meva pròpia reflexió de la classe.
En primer lloc, m'han comentat que a la sessió vau començar recordant de forma ràpida el que havíem treballat a l'anterior classe i posteriorment reflexionar sobre la frase del dia que és la següent: Treballar la veu és atrevir-me a ser escoltat. És el dret de SER i ESTAR. És el dret a manifestar-me. És acceptar-me tal com sóc. És disposar-me a créixer (Lidia García, 2003). El que aquesta frase em transmet, és que la veu és un element clau del nostre cos i de la nostra persona, que treballar aquest element, és treballar-nos a nosaltres mateixos per finalment acceptar-nos i créixer.
Posteriorment, vau fer exercicis per la projecció de la veu, desplaçant-vos per l'aula i realitzant pauses d'uns breus segons, amb la finalitat de poder comprovar quina era la posició de l'eix central en relació amb la resta del cos. Seguidament, vau dur a terme un seguit d'activitats que consistia a recitar una sèrie de paraules, o bé, cantar...
El no poder viure la sessió de primera mà, segur que afecta la percepció de la classe, ja que no és el mateix que t'expliquin una cosa a viure-la tu mateix però el que m'emporto d'aquesta sessió és la importància que té la veu; realment mai li havia donat la importància que ara he vist que té. M'ha donat a reflexionar sobre la meva veu i sobretot, com afecta la meva veu a l' hora de projectar-la i com d'aquesta manera, la gent percep d'una forma o un altre el que vull transmetre. Per últim, he reflexionat sobre com puc millorar aquesta projecció, és a dir, saber trobar els meus punts forts i febles i d'aquesta manera potenciar-los i millorar-los.
